درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30543صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 2 مرداد 1396 - 13:31
  تحقق تدبیر در قاب دولت شیشه ا  ی کرمان
روابط عمومی استانداری کرمان نیز بر پایه توان تخصصی و فنی نیروهای خود از یک سو و ظرفیت های موجود و همراهی استاندار کرمان از سوی دیگر توانسته نقش خود را در تحقق دولت شفاف و شیشه ای محقق سازد و در این راه از فرصت هایی چون فضای مجازی نیز غافل نبوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فضای شفاف و صادقانه همیشه امید آفرین و توسعه محور است و زمینه ای را فراهم می کند که اقیانوس سرشار اجتماعی و مردمی که پایه های اصلی انقلاب و نظام مردم سالار دینی هستند به وسعت همت دولت مردان و خدمتگزاران خود وارد عرصه شده و موفقیت و پیشرفت های روز افزون را محقق سازند.


مدیریت استان کرمان در دولت تدبیر و امید که حرکت توسعه گرا بر مبنای وحدت حول محور ولایت را در سرلوحه کار خود دارد، با اتکا به جایگاه والای مردم و احترام به رسانه ها به عنوان نمایندگان اصلی مردم، زمینه ای را فراهم آورده که دولت شفاف و شیشه ای در این استان محقق شود.


هم اکنون نماینده دولت یازدهم در استان کرمان هیچ موردی جز موارد شورای تامین را از مردم پنهان ندارد و همواره برای گذر از دشواری ها نیز به نگاه همت مردم و بخش های غیردولتی و خصوصی امید داشته است و این نگاه شفاف و زلال موجب شده تا ارتباط مردم با نهاد حاکمیت و سایر دستگاه های اجرایی تقویت شده و به سرمایه اجتماعی برای نهادهای دولتی تبدیل شوند.


روابط عمومی استانداری کرمان نیز بر پایه توان تخصصی و فنی نیروهای خود از یک سو و ظرفیت های موجود و همراهی استاندار کرمان از سوی دیگر توانسته نقش خود را در تحقق دولت شفاف و شیشه ای محقق سازد و در این راه از فرصت هایی چون فضای مجازی نیز غافل نبوده است.

 

 ایجاد باور اینکه با مردم و برای مردم می توان خدمت کرد، اصلی است که استانداری کرمان با اعتقاد به آن همواره تلاش می کند که به دور از هرگونه دروغ پردازی و بزرگنمایی در قالب دولت شیشه ای رفتاری صادقانه، منطقی، توسعه آفرین و امید بخش را در جامعه دنبال کند و از این رو یکی از افتخارات استان کرمان در حال حاضر این است که مدیریت عالی این استان تاکنون یک دروغ به مردم این استان نگفته و در هر جایی که امکان اجرای اقدامی نبوده صادقانه موضوع را با مردم در میان گذاشته است.


از دیگر سو با تحقق دولت شیشه ای، ظرفیت های موجود استان بهتر و بیشتر به صاحبان سرمایه و ایده معرفی شده و در این قالب تاکنون 76هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری با بخش های غیردولتی امضا شده است و همچنین با ورود شرکت های توانمند اقتصادی خارجی برای سرمایه گذاری در استان کرمان زمینه جذب 3میلیار دلار فاینانس نیز فراهم شده است.


بر پایه تحقق دولت شیشه ای، همچنین بزرگترین پروژه هایی که شاید کمتر کسی به اجرای آنها فکر می کرد، اجرایی شد و مردم نیز در این مسیر همراه دولت مردان شده اند تا توسعه با دست آنها برای اهالی دیار کریمان رقم بخورد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد